Komplexné prípady a komplexné situácie v práci školského podporného tímu

Dnes je pred nami posledný diel podcastu zo série podcastov, ktorú sme venovali téme školského podporného tímu s našimi dvomi hosťami – Zuzanou Krnáčovou a s Viktorom Križom. Tentokrát budeme hovoriť o komplexných prípadoch a o komplexných  situáciách v práci školského podporného tímu. Bližšie sa pozrieme na to, ako môže školský podporný tím pristupovať k rôznym, často i k zložitým situáciám v živote detí a dotkneme sa aj otázok, ktoré súvisia so psychohygienou členov školského podporného tímu. Liečebná terapeutka a artepsychoterapeutka Zuzana Krnáčová aktuálne pracuje vo VÚDPaP ako interná expertka v rámci národného projektu „Štandardy“ a špeciálny pedagóg, učiteľ a psychológ Viktor Križo spolupracuje s VÚDPaP ako externý expert v rámci národného projektu „Štandardy“ ako i národného projektu „Usmerňovať pre prax“.

Pýta sa:
Darina Mikolášová

Odpovedá:
Mgr. Zuzana Krnáčová MA, PhD., liečebná pedagogička, artepsychoterapeutka
PeadDr. Viktor Križo, PhD., psychológ, učiteľ, špeciálny pedagóg

Zdieľať:

Ďalšie zaujímavé podcasty z kategórie Odborne na slovíčko:

Tvorba atestačného portfólia

V dnešnom podcaste Odborne na slovíčko sa budeme venovať atestačným portfóliám odborných a pedagogických zamestnancov. Hostkou bude psychologička PhDr. Eva Smiková, PhD., ktorá vo Výskumnom ústave

Na čom pracoval NP Štandardy

Predchádzajúce týždne sme v podcaste Odborne na slovíčko , predstavovali činnosť končiaceho národného projektu Usmerňovať pre prax. Dnes sa v podcaste budeme rozprávať o druhom končiacom

Na čom pracoval NP Usmerňovať pre prax – 3. časť

Dnešný podcast Odborne na slovíčko je posledným v sérii podcastov, v ktorých predstavujeme činnosť jednotlivých aktivít končiaceho sa národného projektu Usmerňovať pre prax, ktorý realizoval Výskumný ústav

Prihlásenie / Registrácia

Ste prihlásený/á

Nemáte ešte vytvorený účet? Zaregistrujte sa.