Plánovanie činnosti školského podporného tímu

Témou dnešného podcastu je plánovanie činnosti školského podporného tímu. Budeme sa rozprávať o tom, kto všetko je členom školského podporného tímu a kto všetko sa má na plánovaní činnosti školského podporného tímu zúčastňovať, ako i o tom, čo všetko treba brať pri takomto plánovaní do úvahy. Odpovedať na tieto a ďalšie otázky bude Adam Škopp, školský pedagóg, ktorý pôsobí základnej škole. V kontexte spolupráce s VUDPaP sa spolupodieľal na zdieľaní dobrej praxe v súvislosti so školským podporným tímom, a to v rámci druhého kola stretnutí s riaditeľmi škôl, v ktorých pracujú účastníci inovačného vzdelávania Koordinácia školských podporných tímov. Po ukončení štúdia si urobil štátnicu zo školskej logopédie a z individuálne logopedickej intervencie. Absolvoval 2-ročný vzdelávací program Nadácie pre deti Slovenska – Škola inkluzionistov, ako i dlhodobý výcvik v artefiletike. Je tiež trénerom metódy Sindelar a absolventom kurzu MABEL zameraného na multijazykovú bariéru testov čítania, písania a ich prediktorov.

  • odpovedá Adam Škopp
  • pýta sa Darina Mikolášová

Zdieľať:

Ďalšie zaujímavé podcasty z kategórie Odborne na slovíčko:

Tvorba atestačného portfólia

V dnešnom podcaste Odborne na slovíčko sa budeme venovať atestačným portfóliám odborných a pedagogických zamestnancov. Hostkou bude psychologička PhDr. Eva Smiková, PhD., ktorá vo Výskumnom ústave

Na čom pracoval NP Štandardy

Predchádzajúce týždne sme v podcaste Odborne na slovíčko , predstavovali činnosť končiaceho národného projektu Usmerňovať pre prax. Dnes sa v podcaste budeme rozprávať o druhom končiacom

Na čom pracoval NP Usmerňovať pre prax – 3. časť

Dnešný podcast Odborne na slovíčko je posledným v sérii podcastov, v ktorých predstavujeme činnosť jednotlivých aktivít končiaceho sa národného projektu Usmerňovať pre prax, ktorý realizoval Výskumný ústav

Prihlásenie / Registrácia

Ste prihlásený/á

Nemáte ešte vytvorený účet? Zaregistrujte sa.