Evalvácia školského podporného tímu

Dnešným dielom podcastu Odborne na slovíčko nadviažeme na predošlú sériu podcastov, v ktorej sme sa v niekoľkých častiach venovali téme školských podporných tímov. S našimi dvoma hosťami – so psychologičkou a lektorkou mäkkých zručností Karolínou Kurnickou a so psychológom a rovnako lektorom mäkkých zručností Romanom Kurnickým budeme dnes bližšie hovoriť o evalvácii školského podporného tímu.  Naši hostia nám priblížia z čoho vychádza potreba evalvácie školského podporného tímu. Tiež sa pozrieme na to, aké metódy, techniky, spôsoby, či schémy môžeme pri sebahodnotení činnosti školského podporného využívať a ako môže konštruktívna spätná väzba vyzerať v praxi. Obaja naši hostia aktuálne spolupracujú s VÚDPaP ako externí lektori.

Pýta sa:
Darina Mikolášová

Odpovedá:
Mgr. Roman Kurnický, psychológ a lektor mäkkých zručností
Mgr. Karolína Kurnická, psychologička a lektorka mäkkých zručností

Zdieľať:

Ďalšie zaujímavé podcasty z kategórie Odborne na slovíčko:

Tvorba atestačného portfólia

V dnešnom podcaste Odborne na slovíčko sa budeme venovať atestačným portfóliám odborných a pedagogických zamestnancov. Hostkou bude psychologička PhDr. Eva Smiková, PhD., ktorá vo Výskumnom ústave

Na čom pracoval NP Štandardy

Predchádzajúce týždne sme v podcaste Odborne na slovíčko , predstavovali činnosť končiaceho národného projektu Usmerňovať pre prax. Dnes sa v podcaste budeme rozprávať o druhom končiacom

Na čom pracoval NP Usmerňovať pre prax – 3. časť

Dnešný podcast Odborne na slovíčko je posledným v sérii podcastov, v ktorých predstavujeme činnosť jednotlivých aktivít končiaceho sa národného projektu Usmerňovať pre prax, ktorý realizoval Výskumný ústav

Prihlásenie / Registrácia

Ste prihlásený/á

Nemáte ešte vytvorený účet? Zaregistrujte sa.