Pripravili sme pre vás zostrih z webinára “Školské sebapoňatie a základné sebahodnotenie žiakov”.

V posledných desaťročiach sa v súvislosti so skúmaním školského prostredia obracia pozornosť odborníkov na školské sebapoňatie a sebahodnotenie žiakov. Čím majú žiaci väčšiu dôveru vo vlastné schopnosti tým majú vyššiu tendenciu pracovať na úlohách s väčším úsilím a dané úlohy dokončiť. Výkon žiaka v škole je teda ovplyvňovaný nie len jeho schopnosťami ale aj tým, ako si tieto vlastné schopnosti sám uvedomuje. Takisto žiaci s pozitívnejším sebahodnotením majú často vyššiu motiváciu k práci, silnejšiu potrebu uspieť, a tiež vyššiu vieru vo svoje schopnosti zvládnuť učivo, v dôsledku čoho dosahujú lepšie výsledky v škole.

Ak ste sa ho nemohli zúčastniť, môžete si ho pozrieť tu:



Ľutujeme, niektoré záznamy sú dostupné len pre odborných a pedagogických zamestnancov a pre študentov.

Pre sprístupnenie je treba prihlásiť sa, alebo vyplniť registráciu nižšie.