Pozrite si záznam z prednášky z konferencie Dieťa v ohrození 2024 s názvom „Dôležitosť budovania odolnosti u detí a žiakov so ŠVVP“

Aké špecifiká a výzvy prináša proces budovania odolnosti u detí so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami nám vo svojej prednáške na konferencii Dieťa v ohrození 2024 porozprávala Mgr. Katarína Reinoldová z Ministerstva školstva, vedy, výskumu a mládeže SR.

Budovanie odolnosti u detí a žiakov so ŠVVP je náročný, no veľmi obohacujúci proces. Vyžaduje si individuálny prístup a môže byť pre nás všetkých zdrojom inšpirácie pre našu prácu i život. Tieto deti nás učia vnímať krásu v maličkostiach a vďaka nim nachádzame nové perspektívy. 

V prednáške sa dozviete: 

  • Ktoré štyri kľúče otvárajú brány k efektívnej komunikácii v inkluzívnom vzdelávaní. 
  • Aké sú špecifiká a osobitosti budovania odolnosti u detí a žiakov so ŠVVP. 
  • Aké kroky vedú k dosiahnutiu well-beingu a odolnosti v inkluzívnom vzdelávaní. 
  • Akú úlohu zohráva umenie v terapii pri budovaní odolnosti. 
  • Tipy na metódy a techniky, ktoré môžu podporiť budovanie odolnosti u detí so ŠVVP. 

 

O lektorke: 

Mgr. Katarína Reinoldová začínala ako učiteľka v MŠ a lektorka anglického jazyka. Vlastný zrakový hendikep jej prináša veľa inšpirácie. Počas covidu založila Vzdelávacie centrum ASD VISION a venovala sa neformálnemu vzdelávaniu a rozvoju najmä detí s autizmom a zrakovým hendikepom podľa metód Tonyho AtWooda s prvkami muzikoterapie. V minulosti pôsobila v NIVAM a v súčasnosti svoje skúsenosti odovzdáva a aplikuje do praxe v rámci svojho pôsobenia na MšVVaM SR. 

Záznam z prednášky si môžete pozrieť TU.

Každú stredu vám prinesieme ďalšiu pútavú prednášku z konferencie Dieťa v ohrození 2024. Prihláste sa na odber nášho YouTube kanála a sledujte nás na Facebooku.    

Zdieľať:

Prihlásenie / Registrácia

Ste prihlásený/á

Nemáte ešte vytvorený účet? Zaregistrujte sa.