Test školskej pripravenosti – skupinová administrácia

Rok

2015

P – Úlohy

P-139

Abstrakt / Popis úlohy

Cieľom výskumnej úlohy bolo vytvoriť, overiť a štandardizovať novú metodiku na posudzovanie pripravenosti detí na školské vzdelávanie. Určená je pre deti z bežného výchovného prostredia. V rámci úlohy bolo vytvoriť aj variant pre odporučenie detí na vzdelávanie s náročnejším obsahovým zameraním (pokračuje ako úloha P-159)

Hlavný riešiteľ

E. Farkašová

Tím

 V. Dočkal, B. Kundrátová, B. Filípková, M. Špotáková, D. Kopčanová, J. Malík, M. Kurečko, I. Belica, Ľ. Köverová, M. Jakubíková, E. Sobotková   

Prihlásenie / Registrácia

Ste prihlásený/á

Nemáte ešte vytvorený účet? Zaregistrujte sa.