Mgr. Veronika Fridrich Golian, spoluzakladateľka a Co-CEO organizácie Impact Games, sa vo svojom príspevku na konferencii 3xKaM 2025 zameria na prepojenie medzi emocionálnou pohodou, kritickým myslením a odolnosťou voči manipulácii.
Na príklade hry Chicken Intelligence Agency ukáže, ako digitálne hry môžu byť účinným nástrojom vzdelávania a prevencie.
Hra otvára diskusiu o tom, ako každodenná konzumácia online obsahu ovplyvňuje naše emócie, rozhodovanie a psychickú pohodu. Zároveň upozorňuje, že stres, preťaženie a emocionálna nestabilita zvyšujú našu zraniteľnosť voči manipulácii a skreslenému vnímaniu reality.
O autorke
Veronika Fridrich Golian sa venuje témam technológií so spoločenským dopadom, mediálnej gramotnosti a etiky v digitálnom priestore. Ako producentka stojí za úspešnými projektmi Heritage Quest AR, Follow Me a Chicken Intelligence Agency. Má skúsenosti z oblasti digitálneho peacebuildingu v organizácii Search for Common Ground (Washington, D.C.) a akademicky sa venuje téme kritického myslenia.
Konferencia 3xKaM 2025
3xKaM 2025 sa uskutoční 20.–21. novembra 2025 (online) a nesie hlavnú tému „Duševné zdravie mladých v digitálnej ére: prevencia a etické výzvy AI“.
Podujatie organizuje Výskumný ústav detskej psychológie a patopsychológie a je určené pre študentov, pedagógov, psychológov aj odborníkov, ktorí sa zaujímajú o prepojenie technológií, vzdelávania a duševného zdravia.
Registrácia účastníkov je otvorená do 18. novembra 2025 TU
Celý program konferencie nájdete TU


