Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- logopedická prevencia
- diagnostika narušenej komunikačnej schopnosti
- individuálna a/alebo skupinová logopedická terapia
- poradenstvo rodičom a pedagógom
- multidisciplinárna spolupráca s ostatnými členmi tímu Detského centra pre
vzdelávanie a výskum – psychológ, špeciálny pedagóg, liečebný pedagóg, sociálny
pedagóg, fyzioterapeut - spolupráca s inými odbornými zamestnancami – školský logopéd alebo z iných odborov
v rámci rezortu školstva – psychológ, špeciálny pedagóg, sociálny pedagóg,
liečebný pedagóg, - príp. spolupráca s lekármi alebo inými zdravotníckymi pracovníkmi – detský
lekár, ORL, fyzioterapeut, klinický logopéd, klinický psychológ, neurológ - participácia na činnostiach Detského centra pre vzdelávanie a výskum (napr.
výskumné úlohy)
Mzdové podmienky (brutto)
800 – 1 300 EUR/mesiac, mzdové podmienky podľa zákona 553/2003
zbierky zákonov + odmeny, bonusy
Miesto výkonu práce:
Cyprichova 42, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: ihneď
Zamestnanecké výhody, benefity
+5 dní dovolenka navyše
Požadované zručnosti
Absolvované jednoodborové spojené magisterské štúdium v odbore logopédia.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.12.2024
Kontakt
Kontaktná osoba: Gabriela Baranová
Tel.: +421243420973
E-mail: personalne@vudpap.sk
Odborný asistent/asistentka pre štandardizáciu a zber dát
Miesto práce: Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: 1.8.2024 alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto): 1999 EUR/mesiac
Náplň práce
Pracovná pozícia je súčasťou národného projektu „Duševné zdravie a prevencia“. Projekt vytvorí, zrealizuje a bude šíriť odborné materiály, nástroje a vzdelávania pre posilnenie prevencie v systéme poradenstva a prevencie, ŠVZ a CDR. Viac o projekte nájdete TU.
Zapojte sa do nášho tímu ako odborný asistent/odborná asistentka. Vašou pracovnou náplňou bude:
- zodpovednosť za prípravu odborných podkladov pre proces štandardizácie diagnostických a skríningových nástrojov a pre proces zberu dát,
- koordinácia externých spolupracovníkov pre zber dát,
- tvorba priebežných a záverečných správ,
- podporné činnosti pri štatistickom spracovaní a analýze dát,
- podporné činnosti pri administratívnom zabezpečení procesu štandardizácie.
Informácie o výberovom konaní
Životopisy posielajte vo formáte europass e-mailom na uvedenú adresu: personalne@vudpap.sk. V predmete uveďte: „Odborný asistent/asistentka pre štandardizáciu a zber dát“.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Pozícia je obsadzovaná na dobu trvania národného projektu. Koniec projektu: 10/2026.
Požiadavky na zamestnanca
- VŠ vzdelanie II. stupňa humanitného zamerania
- min. 3 roky praxe v oblasti prevencie a sanácie duševného zdravia
- skúsenosť s prípravou a realizáciou zberu dát (prax v rezorte školstva výhodou)
- skúsenosť so štatistickým spracovaním dát (SPSS, JASP, STATA, R, … a iné)
- schopnosť samostatnej práce na odborných výstupoch a zároveň schopnosť kooperovať v rámci kolektívu
- analytické a kritické myslenie, dôslednosť, štruktúrovanosť
- komunikatívnosť, kultivovaný verbálny a písomný prejav
- znalosť maďarského jazyka výhodou (akákoľvek úroveň)
Miesto práce:
Bratislava, Bratislavský a Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, zmluva na dobu trvania národného projektu (do septembra 2028)
Termín nástupu:
január 2025 alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto):
2 112 EUR/mesiac
Náplň práce
Zapojte sa do nášho tímu v NP PUŠD ako oblastný koordinátor/koordinátorka.
Vašou úlohou bude nadviazať dvojročnú spoluprácu so školským personálom v dvoch pilotných školách. Tu budete spolu so školským personálom skúšať a overovať predovšetkým podporné opatrenia, ktoré by mali viesť k lepšej práci so žiakmi a žiačkami v riziku predčasného ukončenia školskej dochádzky.
Vašou pracovnou náplňou bude:
- v prvej fáze (január 2025 – august 2025) budete súčasťou výskumných aktivít – Vašou úlohou bude:
- oslovovať vybrané základné a stredné školy vo Vašom kraji,
- zisťovať tam pohľady a skúsenosti medzi PZ a OZ a
- snažiť sa zapojiť cieľový počet škôl do pilotnej fázy, ktorá začína od septembra 2025 a potrvá dva roky
- v druhej fáze (od septembra 2025 až do septembra 2027) budete pôsobiť na dvoch vybraných pilotných školách v rámci Vášho kraja a:
- sprevádzať tam vybraných PZ a OZ pri zavádzaní systému včasného varovania pred predčasným ukončením školskej dochádzky (PUŠD) a podporných opatrení pre deti v riziku PUŠD
- podporovať sieťovanie a multidisciplinárny prístup medzi PZ a OZ v pilotných školách a inými pomáhajúcimi profesiami v daných lokalitách
- v tretej fáze (od septembra 2027 do jari 2028) budete spolupracovať na (online) vzdelávaní PZ a OZ z iných škôl k využívaniu systému včasného varovania na základe skúseností, ktoré sme získali počas spolupráce s pilotnými školami
- S inými členmi tímu NP PUŠD budete zároveň spolupracovať pri:
- tvorbe obsahu informačných seminárov, kazuistík a metodických materiálov k predchádzaniu PUŠD
- zbere príkladov dobrej praxe zo škôl zapojených do pilotného overovania systému včasného varovania pred PUŠD
- dodávaní potrebných podkladov v súvislosti s vyhodnocovaním efektivity použitých podporných opatrení
.
Pracovná pozícia je súčasťou NP PUŠD („Vytvorenie a overenie systému včasného varovania pred predčasným ukončením školskej dochádzky a adresnej podpory žiakov a žiačok v systéme poradenstva a prevencie“). Viac o projekte nájdete TU.
Požiadavky na zamestnanca/zamestnankyňu
- VŠ vzdelanie II. stupňa (prednostne humanitného zamerania)
- 2 roky praxe v školskej oblasti (PZ/OZ) alebo v sociálnej a komunitnej práci
- nevyhnutnosťou je
- schopnosť efektívne vychádzať a spolupracovať v rámci úzkeho aj širšieho tímu ľudí
- ochota učiť sa a byť otvorený pravidelnej reflexii
- skúsenosť s koučingom alebo mentoringom je výhodou
- znalosť maďarského, rómskeho alebo ukrajinského jazyka je výhodou (akákoľvek úroveň)
- vodičský preukaz typu B je výhodou
.
Zamestnanecké výhody a benefity
- flexibilný pracovný čas
- úhrada cestovných nákladov, možnosť využívať pracovné autá
- pracovný telefón a notebook
- zaručený profesijný rast: každému oblastnému koordinátorovi/koordinátorke poskytneme intenzívny tréning na získanie zručností v oblasti koučingu a mentoringu a pravidelnú supervíziu a podporu počas pôsobenia na pilotných školách
Ako postupovať – informácie o výberovom konaní
Životopisy (vo formáte europass)
- posielajte e-mailom na adresu personalne@vudpap.sk
- V predmete mailu uveďte: „Oblastný koordinátor/koordinátorka – Bratislavský a Trnavský kraj“
.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Pozícia je obsadzovaná na dobu trvania národného projektu. Koniec projektu: 09/2028.
Miesto práce:
Košice, Košický kraj
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, zmluva na dobu trvania národného projektu (do septembra 2028)
Termín nástupu:
január 2025 alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto):
2 112 EUR/mesiac
Náplň práce
Zapojte sa do nášho tímu v NP PUŠD ako oblastný koordinátor/koordinátorka.
Vašou úlohou bude nadviazať dvojročnú spoluprácu so školským personálom v dvoch pilotných školách. Tu budete spolu so školským personálom skúšať a overovať predovšetkým podporné opatrenia, ktoré by mali viesť k lepšej práci so žiakmi a žiačkami v riziku predčasného ukončenia školskej dochádzky.
Vašou pracovnou náplňou bude:
- v prvej fáze (január 2025 – august 2025) budete súčasťou výskumných aktivít – Vašou úlohou bude:
- oslovovať vybrané základné a stredné školy vo Vašom kraji,
- zisťovať tam pohľady a skúsenosti medzi PZ a OZ a
- snažiť sa zapojiť cieľový počet škôl do pilotnej fázy, ktorá začína od septembra 2025 a potrvá dva roky
- v druhej fáze (od septembra 2025 až do septembra 2027) budete pôsobiť na dvoch vybraných pilotných školách v rámci Vášho kraja a:
- sprevádzať tam vybraných PZ a OZ pri zavádzaní systému včasného varovania pred predčasným ukončením školskej dochádzky (PUŠD) a podporných opatrení pre deti v riziku PUŠD
- podporovať sieťovanie a multidisciplinárny prístup medzi PZ a OZ v pilotných školách a inými pomáhajúcimi profesiami v daných lokalitách
- v tretej fáze (od septembra 2027 do jari 2028) budete spolupracovať na (online) vzdelávaní PZ a OZ z iných škôl k využívaniu systému včasného varovania na základe skúseností, ktoré sme získali počas spolupráce s pilotnými školami
- S inými členmi tímu NP PUŠD budete zároveň spolupracovať pri:
- tvorbe obsahu informačných seminárov, kazuistík a metodických materiálov k predchádzaniu PUŠD
- zbere príkladov dobrej praxe zo škôl zapojených do pilotného overovania systému včasného varovania pred PUŠD
- dodávaní potrebných podkladov v súvislosti s vyhodnocovaním efektivity použitých podporných opatrení
.
Pracovná pozícia je súčasťou NP PUŠD („Vytvorenie a overenie systému včasného varovania pred predčasným ukončením školskej dochádzky a adresnej podpory žiakov a žiačok v systéme poradenstva a prevencie“). Viac o projekte nájdete TU.
Požiadavky na zamestnanca/zamestnankyňu
- VŠ vzdelanie II. stupňa (prednostne humanitného zamerania)
- 2 roky praxe v školskej oblasti (PZ/OZ) alebo v sociálnej a komunitnej práci
- nevyhnutnosťou je
- schopnosť efektívne vychádzať a spolupracovať v rámci úzkeho aj širšieho tímu ľudí
- ochota učiť sa a byť otvorený pravidelnej reflexii
- skúsenosť s koučingom alebo mentoringom je výhodou
- znalosť maďarského, rómskeho alebo ukrajinského jazyka je výhodou (akákoľvek úroveň)
- vodičský preukaz typu B je výhodou
Zamestnanecké výhody a benefity
- flexibilný pracovný čas
- úhrada cestovných nákladov, možnosť využívať pracovné autá
- pracovný telefón a notebook
- zaručený profesijný rast: každému oblastnému koordinátorovi/koordinátorke poskytneme intenzívny tréning na získanie zručností v oblasti koučingu a mentoringu a pravidelnú supervíziu a podporu počas pôsobenia na pilotných školách
Ako postupovať – informácie o výberovom konaní
Životopisy (vo formáte europass)
- posielajte e-mailom na adresu personalne@vudpap.sk
- V predmete mailu uveďte: „Oblastný koordinátor/koordinátorka – Košický kraj“
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Pozícia je obsadzovaná na dobu trvania národného projektu. Koniec projektu: 09/2028.
Miesto práce:
Prešov, Prešovský kraj
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, zmluva na dobu trvania národného projektu (do septembra 2028)
Termín nástupu:
január 2025 alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto):
2 112 EUR/mesiac
Náplň práce
Zapojte sa do nášho tímu v NP PUŠD ako oblastný koordinátor/koordinátorka.
Vašou úlohou bude nadviazať dvojročnú spoluprácu so školským personálom v dvoch pilotných školách. Tu budete spolu so školským personálom skúšať a overovať predovšetkým podporné opatrenia, ktoré by mali viesť k lepšej práci so žiakmi a žiačkami v riziku predčasného ukončenia školskej dochádzky.
Vašou pracovnou náplňou bude:
- v prvej fáze (január 2025 – august 2025) budete súčasťou výskumných aktivít – Vašou úlohou bude:
- oslovovať vybrané základné a stredné školy vo Vašom kraji,
- zisťovať tam pohľady a skúsenosti medzi PZ a OZ a
- snažiť sa zapojiť cieľový počet škôl do pilotnej fázy, ktorá začína od septembra 2025 a potrvá dva roky
- v druhej fáze (od septembra 2025 až do septembra 2027) budete pôsobiť na dvoch vybraných pilotných školách v rámci Vášho kraja a:
- sprevádzať tam vybraných PZ a OZ pri zavádzaní systému včasného varovania pred predčasným ukončením školskej dochádzky (PUŠD) a podporných opatrení pre deti v riziku PUŠD
- podporovať sieťovanie a multidisciplinárny prístup medzi PZ a OZ v pilotných školách a inými pomáhajúcimi profesiami v daných lokalitách
- v tretej fáze (od septembra 2027 do jari 2028) budete spolupracovať na (online) vzdelávaní PZ a OZ z iných škôl k využívaniu systému včasného varovania na základe skúseností, ktoré sme získali počas spolupráce s pilotnými školami
- S inými členmi tímu NP PUŠD budete zároveň spolupracovať pri:
- tvorbe obsahu informačných seminárov, kazuistík a metodických materiálov k predchádzaniu PUŠD
- zbere príkladov dobrej praxe zo škôl zapojených do pilotného overovania systému včasného varovania pred PUŠD
- dodávaní potrebných podkladov v súvislosti s vyhodnocovaním efektivity použitých podporných opatrení
Pracovná pozícia je súčasťou NP PUŠD („Vytvorenie a overenie systému včasného varovania pred predčasným ukončením školskej dochádzky a adresnej podpory žiakov a žiačok v systéme poradenstva a prevencie“). Viac o projekte nájdete TU.
Požiadavky na zamestnanca/zamestnankyňu
- VŠ vzdelanie II. stupňa (prednostne humanitného zamerania)
- 2 roky praxe v školskej oblasti (PZ/OZ) alebo v sociálnej a komunitnej práci
- nevyhnutnosťou je
- schopnosť efektívne vychádzať a spolupracovať v rámci úzkeho aj širšieho tímu ľudí
- ochota učiť sa a byť otvorený pravidelnej reflexii
- skúsenosť s koučingom alebo mentoringom je výhodou
- znalosť maďarského, rómskeho alebo ukrajinského jazyka je výhodou (akákoľvek úroveň)
- vodičský preukaz typu B je výhodou
Zamestnanecké výhody a benefity
- flexibilný pracovný čas
- úhrada cestovných nákladov, možnosť využívať pracovné autá
- pracovný telefón a notebook
- zaručený profesijný rast: každému oblastnému koordinátorovi/koordinátorke poskytneme intenzívny tréning na získanie zručností v oblasti koučingu a mentoringu a pravidelnú supervíziu a podporu počas pôsobenia na pilotných školách
Ako postupovať – informácie o výberovom konaní
Životopisy (vo formáte europass)
- posielajte e-mailom na adresu personalne@vudpap.sk
- V predmete mailu uveďte: „Oblastný koordinátor/koordinátorka – Prešovský kraj“
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Pozícia je obsadzovaná na dobu trvania národného projektu. Koniec projektu: 09/2028.
Miesto práce: Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: 01.12.2024/dohodou
Mzdové podmienky (brutto): 2302 EUR/mesiac
Náplň práce:
Pracovná pozícia je súčasťou národného projektu Duševné zdravie a prevencia. Projekt vytvára, realizuje a šíri odborné materiály, nástroje a vzdelávania pre posilnenie prevencie v systéme poradenstva a prevencie, ŠVZ a CDR. Viac o projekte nájdete TU.
Pridajte sa do nášho štandardizačného tímu ako odborný riešiteľ/odborná riešiteľka. Vašou pracovnou náplňou bude:
- facilitácia a koordinácia tímu podieľajúceho sa na štandardizácii diagnostických a skríningových nástrojov v oblasti prevencie a podpory duševného zdravia u adolescentov
- spolupodieľanie sa na nastavení metodológie, analýzach a interpretáciách dát, publikácii výsledkov a ďalšieho obsahu súvisiaceho so štandardizáciou
- zodpovednosť za efektívne plánovanie a organizačné zabezpečenie štandardizácie
- garancia záverečných správ a výstupov zo štandardizácie
Zamestnanecké výhody, benefity
- pracovný čas 37,5 hodiny týždenne
- pružný pracovný čas
- príležitosť využiť home office – po dohode s nadriadeným
- príspevok zamestnávateľa do DDS podľa kolektívnej zmluvy
- 5 dní dovolenky naviac nad rámec zákona
Informácie o výberovom konaní
Životopisy posielajte vo formáte europass e-mailom na uvedenú adresu: personalne@vudpap.sk. V predmete uveďte: „Odborný riešiteľ/Odborná riešiteľka pre štandardizáciu a adaptáciu diagnostických alebo skríningových nástrojov pre oblasť prevencie“.
Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.
Pozícia je obsadzovaná na dobu trvania národného projektu. Koniec projektu: 10/2026.
Požiadavky na zamestnanca
- VŠ vzdelanie II. stupňa humanitného zamerania, prednostne psychológie
- min. 3 roky praxe v oblasti psychológie alebo prevencie a podpory duševného zdravia
- schopnosť koordinovať tím a rozdeľovať úlohy s dôrazom na využitie silných stránok členov tímu
- znalosti v oblasti štandardizácie a adaptácie nástrojov v psychológii a v oblasti zberu dát
- výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
- schopnosť tvoriť a revidovať odborné výstupy
Miesto práce: Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto): 2132 EUR/mesiac
Náplň práce:
Pracovná pozícia je súčasťou národného projektu Duševné zdravie a prevencia. Projekt vytvára, realizuje a šíri odborné materiály, nástroje a vzdelávania pre posilnenie prevencie v systéme poradenstva a prevencie, ŠVZ a CDR. Viac o projekte nájdete TU.
Pridajte sa do nášho štandardizačného tímu ako Interný expert/Interná expertka. Vašou pracovnou náplňou bude:
- podieľanie sa na štandardizácii a adaptácii diagnostických alebo skríningových nástrojov pre adolescentov
- štatistická analýza a interpretácia dát
- tvorba priebežných a záverečných správ
- tvorba metodík/manuálov k nástrojom
Zamestnanecké výhody, benefity
- pracovný čas 37,5 hodiny týždenne
- pružný pracovný čas
- príležitosť využiť home office – po dohode s nadriadeným
- príspevok zamestnávateľa do DDS podľa kolektívnej zmluvy
- 5 dní dovolenky naviac nad rámec zákona
Informácie o výberovom konaní
Životopisy posielajte vo formáte europass e-mailom na uvedenú adresu: personalne@vudpap.sk. V predmete uveďte: „Interný expert/Interná expertka pre štandardizáciu a adaptáciu diagnostických alebo skríningových nástrojov pre oblasť prevencie„.
Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.
Pozícia je obsadzovaná na dobu trvania národného projektu. Koniec projektu: 10/2026.
Požiadavky na zamestnanca
- VŠ vzdelanie II. stupňa humanitného zamerania, prednostne psychológie
• min. 3 roky praxe v oblasti psychológie alebo prevencie a podpory duševného zdravia
- skúsenosť s prípravou a realizáciou zberu dát (výhodou je jeho realizácia v rezorte školstva)
- skúsenosti so štatistickým spracovaním dát – práca so štatistickými softvérmi (SPSS, JASP, STATA, R, a iné)
- schopnosť samostatnej práce na odborných výstupoch a zároveň schopnosť kooperovať v rámci kolektívu
- analytické a kritické myslenie, dôslednosť, štruktúrovanosť
- kultivovaný verbálny a písomný prejav
- znalosť maďarského jazyka výhodou (akákoľvek úroveň)