Konflikt na pracovisku

Schopnosť efektívne riešiť spory a drobné konflikty na pracovisku je kľúčovým faktorom na vytvorenie a udržanie dobrej tímovej spolupráce. Tá by mala byť základným pilierom každej fungujúcej organizácie, či už ide o školu alebo poradenské zariadenie. Ako môžeme vnímať a lepšie porozumieť konfliktu na pracovisku, ako mu predchádzať a čo pre to môže spraviť jednotlivec, či celá organizácia nám povie Jana Pružinská, lektorka sociálno-psychologického výcviku pod záštitou VÚDPaP a psychologička, ktorá sa dlhodobo zaoberá konfliktom a jeho riešeniu.

  • odpovedá Jana Pružinská
  • pýta sa Darina Mikolášová

Zdieľať:

Ďalšie zaujímavé podcasty z kategórie Odborne na slovíčko:

Supervízia alebo ako nevyhorieť v praxi

Supervízia je kľúčovým pilierom podpory duševného zdravia odborných zamestnancov v pomáhajúcich profesiách a účinným nástrojom prevencie vyhorenia. „Supervízia je príležitosťou pozrieť sa na svoju prácu

Prihlásenie / Registrácia

Ste prihlásený/á

Nemáte ešte vytvorený účet? Zaregistrujte sa.