Konflikt na pracovisku

Schopnosť efektívne riešiť spory a drobné konflikty na pracovisku je kľúčovým faktorom na vytvorenie a udržanie dobrej tímovej spolupráce. Tá by mala byť základným pilierom každej fungujúcej organizácie, či už ide o školu alebo poradenské zariadenie. Ako môžeme vnímať a lepšie porozumieť konfliktu na pracovisku, ako mu predchádzať a čo pre to môže spraviť jednotlivec, či celá organizácia nám povie Jana Pružinská, lektorka sociálno-psychologického výcviku pod záštitou VÚDPaP a psychologička, ktorá sa dlhodobo zaoberá konfliktom a jeho riešeniu.

  • odpovedá Jana Pružinská
  • pýta sa Darina Mikolášová

Zdieľať:

Ďalšie zaujímavé podcasty z kategórie Odborne na slovíčko:

Supervízia alebo ako nevyhorieť v praxi

Supervízia je kľúčovým pilierom podpory duševného zdravia odborných zamestnancov v pomáhajúcich profesiách a účinným nástrojom prevencie vyhorenia. „Supervízia je príležitosťou pozrieť sa na svoju prácu

Predčasné ukončenie školskej dochádzky

Predčasné ukončenie školskej dochádzky je vážnym problémom, ktorý postihuje tisíce žiakov ročne. „V posledných rokoch na Slovensku odchádza zo škôl bez výučného listu alebo maturity v

Prihlásenie / Registrácia

Ste prihlásený/á

Nemáte ešte vytvorený účet? Zaregistrujte sa.