Plánovanie činnosti školského podporného tímu

Témou dnešného podcastu je plánovanie činnosti školského podporného tímu. Budeme sa rozprávať o tom, kto všetko je členom školského podporného tímu a kto všetko sa má na plánovaní činnosti školského podporného tímu zúčastňovať, ako i o tom, čo všetko treba brať pri takomto plánovaní do úvahy. Odpovedať na tieto a ďalšie otázky bude Adam Škopp, školský pedagóg, ktorý pôsobí základnej škole. V kontexte spolupráce s VUDPaP sa spolupodieľal na zdieľaní dobrej praxe v súvislosti so školským podporným tímom, a to v rámci druhého kola stretnutí s riaditeľmi škôl, v ktorých pracujú účastníci inovačného vzdelávania Koordinácia školských podporných tímov. Po ukončení štúdia si urobil štátnicu zo školskej logopédie a z individuálne logopedickej intervencie. Absolvoval 2-ročný vzdelávací program Nadácie pre deti Slovenska – Škola inkluzionistov, ako i dlhodobý výcvik v artefiletike. Je tiež trénerom metódy Sindelar a absolventom kurzu MABEL zameraného na multijazykovú bariéru testov čítania, písania a ich prediktorov.

  • odpovedá Adam Škopp
  • pýta sa Darina Mikolášová

Zdieľať:

Ďalšie zaujímavé podcasty z kategórie Odborne na slovíčko:

Supervízia alebo ako nevyhorieť v praxi

Supervízia je kľúčovým pilierom podpory duševného zdravia odborných zamestnancov v pomáhajúcich profesiách a účinným nástrojom prevencie vyhorenia. „Supervízia je príležitosťou pozrieť sa na svoju prácu

Predčasné ukončenie školskej dochádzky

Predčasné ukončenie školskej dochádzky je vážnym problémom, ktorý postihuje tisíce žiakov ročne. „V posledných rokoch na Slovensku odchádza zo škôl bez výučného listu alebo maturity v

Prihlásenie / Registrácia

Ste prihlásený/á

Nemáte ešte vytvorený účet? Zaregistrujte sa.