Ako pracovať s deťmi s narušenou komunikačnou schopnosťou

V dnešnej časti podcastu Odborne na slovíčko pokračujeme na tému narušená komunikačná schopnosť spolu s logopedičkou PaedDr. Ľubicou Hollou, ktorá vo Výskumnom ústave detskej psychológie a patopsychológie pôsobí ako externá expertka v rámci tímu národného projektu „Štandardy“ a spolupracovala na tvorbe štandardu k téme narušená komunikačná schopnosť. Dozviete sa konkrétne odporúčania pre pedagogických a odborných zamestnancov ako pracovať s deťmi s narušenou komunikačnou schopnosťou v školskom prostredí, ale aj odporúčania na rôzne logopedické pomôcky či preventívne tréningy. V podcaste taktiež zistíte, akým najčastejším chybám je potrebné sa vyvarovať pri práci s deťmi s narušenou komunikačnou schopnosťou a aká je prognóza jednotlivých druhov.

Pýta sa:
Darina Mikolášová

Odpovedá:
PaedDr. Ľubica Hollá, logopedička

Zdieľať:

Ďalšie zaujímavé podcasty z kategórie Odborne na slovíčko:

Supervízia alebo ako nevyhorieť v praxi

Supervízia je kľúčovým pilierom podpory duševného zdravia odborných zamestnancov v pomáhajúcich profesiách a účinným nástrojom prevencie vyhorenia. „Supervízia je príležitosťou pozrieť sa na svoju prácu

Predčasné ukončenie školskej dochádzky

Predčasné ukončenie školskej dochádzky je vážnym problémom, ktorý postihuje tisíce žiakov ročne. „V posledných rokoch na Slovensku odchádza zo škôl bez výučného listu alebo maturity v

Prihlásenie / Registrácia

Ste prihlásený/á

Nemáte ešte vytvorený účet? Zaregistrujte sa.