Ako pracovať s deťmi s narušenou komunikačnou schopnosťou

V dnešnej časti podcastu Odborne na slovíčko pokračujeme na tému narušená komunikačná schopnosť spolu s logopedičkou PaedDr. Ľubicou Hollou, ktorá vo Výskumnom ústave detskej psychológie a patopsychológie pôsobí ako externá expertka v rámci tímu národného projektu „Štandardy“ a spolupracovala na tvorbe štandardu k téme narušená komunikačná schopnosť. Dozviete sa konkrétne odporúčania pre pedagogických a odborných zamestnancov ako pracovať s deťmi s narušenou komunikačnou schopnosťou v školskom prostredí, ale aj odporúčania na rôzne logopedické pomôcky či preventívne tréningy. V podcaste taktiež zistíte, akým najčastejším chybám je potrebné sa vyvarovať pri práci s deťmi s narušenou komunikačnou schopnosťou a aká je prognóza jednotlivých druhov.

Pýta sa:
Darina Mikolášová

Odpovedá:
PaedDr. Ľubica Hollá, logopedička

Zdieľať:

Ďalšie zaujímavé podcasty z kategórie Odborne na slovíčko:

Supervízia alebo ako nevyhorieť v praxi

Supervízia je kľúčovým pilierom podpory duševného zdravia odborných zamestnancov v pomáhajúcich profesiách a účinným nástrojom prevencie vyhorenia. „Supervízia je príležitosťou pozrieť sa na svoju prácu

Prihlásenie / Registrácia

Ste prihlásený/á

Nemáte ešte vytvorený účet? Zaregistrujte sa.