Budovanie školského podporného tímu

Dnes pokračujeme v sérii podcastov, v ktorej sa venujeme téme školského podporného tímu. V dnešnej časti sa budeme s našimi hosťami rozprávať o budovaní školského podporného tímu a o tom, kto ho vedie. Priblížime si, ako súvisí aktuálny prílev pedagogických asistentov s prácou školského podporného tímu a pozrieme aj na to, ako si má školský podporný tím plánovať aktivity, ktoré môžu podporiť inkluzívne vzdelávanie na školách. Našimi dnešnými hosťami sú dnes opäť liečebná pedagogička a artepsychoterapeutka Zuzana Krnáčová, ktorá aktuálne pracuje vo VÚDPaP ako interná expertka v rámci národného projektu „Štandardy“ a psychológ, učiteľ a špeciálny pedagóg Viktor Križo, ktorý spolupracuje s VÚDPaP ako externý expert v rámci národného projektu „Štandardy“ ako i národného projektu „Usmerňovať pre prax“.

Pýta sa:
Darina Mikolášová

Odpovedá:
Mgr. Zuzana Krnáčová MA, PhD., liečebná pedagogička, artepsychoterapeutka
PeadDr. Viktor Križo, PhD., psychológ, učiteľ, špeciálny pedagóg

Zdieľať:

Ďalšie zaujímavé podcasty z kategórie Odborne na slovíčko:

Tvorba atestačného portfólia

V dnešnom podcaste Odborne na slovíčko sa budeme venovať atestačným portfóliám odborných a pedagogických zamestnancov. Hostkou bude psychologička PhDr. Eva Smiková, PhD., ktorá vo Výskumnom ústave

Na čom pracoval NP Štandardy

Predchádzajúce týždne sme v podcaste Odborne na slovíčko , predstavovali činnosť končiaceho národného projektu Usmerňovať pre prax. Dnes sa v podcaste budeme rozprávať o druhom končiacom

Na čom pracoval NP Usmerňovať pre prax – 3. časť

Dnešný podcast Odborne na slovíčko je posledným v sérii podcastov, v ktorých predstavujeme činnosť jednotlivých aktivít končiaceho sa národného projektu Usmerňovať pre prax, ktorý realizoval Výskumný ústav

Prihlásenie / Registrácia

Ste prihlásený/á

Nemáte ešte vytvorený účet? Zaregistrujte sa.