Rok
2018
P – Úlohy
P-161
Abstrakt / Popis úlohy
Objasnenie vzájomných prienikov osobnostného, psychosociálneho a študijno-profesijného vývinu detí a mládeže je základným krokom pri snahe definovať podmienky a premenné determinujúce budúcu úspešnosť na meniacom sa trhu práce, v spoločnosti. Vývinový model sukcesívnych štádií pomenúva zmeny v časových úsekoch chronologického veku, umožňuje pochopiť senzitivitu vývinových období vo vzťahu k študijno – profesijnej orientácii a je východiskom pre nastavenie postupov, obsahov a foriem kariérovej výchovy a poradenstva v školskom prostredí tak, aby boli adekvátne k vývinovému obdobiu dieťaťa/mladého človeka.
Hlavný riešiteľ
P. Nekorancová
Tím
M. Hargašová, D. Lepeňová, J. Fusek Švingálová, M. Hulín, M. Balážová, M. Španko, J. Tholtová, K. Žigmundová