Pripravili sme pre vás zostrih z webinára “Špecifiká pre realizáciu dištančného poradenstva na krízových linkách”.
Dištančné poradenstvo má niekoľko foriem. Jednou z nich je telefonické poradenstvo, ktoré predstavuje pre klientov možnosť rýchlej, dostupnej, bezpečnej a anonymnej pomoci. Je dostupné pre všetky vekové kategórie, aj pre tie, ktoré majú akýkoľvek zdravotný problém, ktorí sa hanbia rozprávať o svojich problémoch tvárou v tvár alebo sa za svoje problémy hanbia. Telefonické poradenstvo je samozrejme určené aj deťom a mladým ľuďom, ktorí o svojich problémoch nevedia, nechcú prípadne nemôžu hovoriť so svojimi rodičmi. Každý hovor má svoje fázy, svoju štruktúru, svoje techniky.
Ak ste sa ho nemohli zúčastniť, môžete si ho pozrieť tu:
Ľutujeme, niektoré záznamy sú dostupné len pre odborných a pedagogických zamestnancov a pre študentov
Pre sprístupnenie je potrebné sa prihlásiť, alebo registrovať.