Rok
2011
P – Úlohy
P-122
Abstrakt / Popis úlohy
Jednou z možností individuálneho začlenenia detí a žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami je aj tzv. preventívna alebo obrátená integrácia, ktorá nie je zatiaľ legislatívne ošetrená. V rámci experimentálneho overovania sme s touto formou vzdelávania získali prvé pozitívne výsledky na úrovni predprimárneho vzdelávania. Na podnet školy a rodičov detí sa rozšírilo jeho pôsobenie i na úroveň primárneho vzdelávania a proces inklúzie formou interaktívnych aktivít.
Hlavný riešiteľ
K. Zborteková
Tím
Ľ. Kročanová
Záverečné správy:
- P-122 Overovanie integrácie zdravotne znevýhodnených a intaktných detí v špeciálnom školskom zariadení (Zborteková) (PDF, 150 kB)
- P-122 Správa zo záverečného hodnotenia 5.ročného experimentálneho overovania (Zborteková) (PDF, 623 kB)
- Zborteková – Experiment Iné overavanie – správa 2013 (PDF, 226 kB)