Rozvíjanie kognitívnych a komunikačných schopností rómskych detí zo sociálne znevýhodneného prostredia. Metodická príručka pre pedagógov

Rok
2013

P – Úlohy
P – 124

Abstrakt / Popis úlohy
Metodika je zameraná na rozvíjanie reči, čítania s porozumením, pamäťových a sekvenčných procesov, abstraktno-vizuálneho uvažovania a myšlienkových  operácii. Okrem konkrétnych aktivít metodika obsahuje princípy a stratégie rozvíjania kognitívnych schopností, ktoré sa dajú aplikovať na rôznych vyučovacích hodinách. Jednotlivé oblasti stimulácie sa pripravujú v súlade s učebnými osnovami a obsahmi školských ročníkov.

Hlavný riešiteľ
B. Kundrátová

Tím
E. Farkašová, M. Kmeť, Ľ. Kövérová, M. Špotáková, B.Sedláčková, S. Bronišová

Záverečná správa:
Komunikačné schopnosti a rómski žiaci (ZIP, 813 kB)

Prihlásenie / Registrácia

Ste prihlásený/á

Nemáte ešte vytvorený účet? Zaregistrujte sa.