Rok
2022
P – Úlohy
4/B/2022
Abstrakt / Popis úlohy
Overenie metodiky, vyhodnotenie získaných údajov; na základe výsledkov a spätnej väzby z MŠ môžu byť niektoré položky upravené do finálnej podoby; oboznámenie pedagogických a odborných zamestnancov MŠ a CPPPaP s metodikou; distribuovanie metodiky do materských škôl.
Hlavný riešiteľ
E. Farkašová
K. Belovičová
Tím
Ivan Belica a Vladimír Dočkal
Záverečné správy:
Predkladaná metodika – Skríning rozvoja detí v predprimárnom vzdelávaní je určená pre pedagogických zamestnancov v materskej škole ako pomôcka v ich práci a tiež ako podklad pre prípadné intervencie odborných zamestnancov. Cieľom Skríningu je priebežné sledovanie rozvoja jednotlivých oblastí u detí v období pred nástupom na základnú školu. Skríning je metodika, ktorú učiteľky/učitelia v predškolskej triede môžu využívať počas celého školského roka. Ako správne metodiku používať, vyhodnocovať a ďalej s ňou pracovať sa dozviete v Metodickej príručke – Skríning.
- Skríning – Metodická príručka (PDF, 910 kB)
- Videomanuál
Prílohy:
- Skríning MŠ (XLSX, 345 kB)
- Skríning MŠ (DOCX, 133 kB)